Uitgeverij Diverti, ondernemen, onderwijs, Ontspanning.

zaterdag, juli 08, 2006

Uitgever zoekt goed boek

uitgeverij, diverti, auteur, schrijver, boek
Natuurlijk blijven we zoeken naar de auteurs met de goede boeken.
Wanneer is een boek goed?
Een boek is geschikt om uit gegeven te worden door Diverti als de uitgevers er zeker van zijn dat voldoende mensen het boek kopen.
En dat betekent dat het boek interessant moet zijn, en leesbaar.
Kijk eens op de website van Diverti voor een adres.
Stuur een berichtje als u denkt dat uw boek interessant is.

3 opmerkingen:

gamerookie.nl zei

Hallo, ik ben pascal, een beginde schrijfer.
Ik heb een boek/verhaal gemaakt, dat gaat over een jongen.
Hij leid een normaal leven totdat hij op een dag getranspoteerd wordt door mensen van een andere planeet, (Ethernia)
De mensen zijn bezet door een vijand die de mensen daar als slaven behandellen, Volgens de mensen kan HIJ alleen de vijand verslaan, doordat de computers daar robots kunnen besturen, moet hij via zijn pc daar een robot besturen, want gamen kan hij als de beste.

Als u interesse heeft kunt u het beste een mailtje sturen naar admin@gamerookie.nl

Ik hoor het wel, vriendelijke groeten, Pascal Slettenaar.

zon zei

hallo ik ben sanne venderbosch.
ik ben 12 jaar en ik was op internet een verhaal aan het typen.
het is geen groot verhaal maar mischien kan het uitkomen dat zou ik namelijk heel erg leuk vinden!
het boek heet: de zwarte jas.
het gaat over een meisje, eline die op school iets ergs meemaakt.
op bord staat met gtote letters:
juf geeft geen goeie les! van eline.
eline krijgt straf terwijl ze het niet gedaan heeft.
als ze een paar keer een man met een donkere jas heeft gezien die haar bespioneerd gaat ze eens goed nadenken......
dit is een spannend,grappig en leuk boek. het is niet eng voor kleine kinderen.
ik hoop dat u er meer over wilt weten. wilt u mij dan een mailtje sturen? naar:
sannevenderbosch@hotmail.com
ik ben nog geen schrijver maar ik word het mischien wel!
wie weet en u kunt daar voor zorgen:D
met heel veel vriendelijke groeten
sanne venderbosch
bedankt dat u dit las.

Jaap zei

Het is heel mooi dat er steeds weer schrijvers zijn die een mooi verhaal willen schrijven, Wij van Uitgeverij Diverti lezen graag spannende boeken, maar we geven ze niet uit, Diverti is niet zo'n soort uitgeverij. Wij geven informatieve boeken uit. Boeken die mensen gebruiken bij hun werk. Kijk maar eens op de webwinkel van Diverti, daar zie je wat voor boeken wij uitgeven.

Over mij

Mijn foto
Een van de uitgevers van Uitgeverij Diverti.